Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Hamulce znacząco osłabły po wymianie płynu + smród benzyny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Hamulce znacząco osłabły po wymianie płynu + smród benzyny

    Zamieszczone przez loyd
    Zwisają mi wszystkie te zdarzenia które nie powodują zagrożenia dla życia i zdrowia.

    Czyli wszelkiego rodzaju zadrapania, wgniecenia, porysowania itp. Od tego mam AutoCasco i w razie czego likwiduję szkodę
    Rozumiem, ale potem nie masz poczucia że jeździsz naprawianym złomem? Ja niestety mam :?

    Zamieszczone przez loyd
    batem na tzw. "Golfiki 1992" powinny być koszty ubezpieczenia.
    To może odwrócić proporcje - zrobić bardzo drogie OC (np 5% wartości auta) i taniutkie AC?

    Ja wiem, że życie nie jest proste i nie każdego stać na nowe auto, ale niestety jakoś mi inne rozwiązania do głowy nie przychodzą.
    Już kiedyś za komuny był super pomysł - wypowiedzieć wojnę USA i natychmiast się poddać. Niech przyjdą, zaorają, wybudują PL od początku u i będzie się żyło
    Spaniel

  • #2
    Hamulce znacząco osłabły po wymianie płynu + smród benzyny

    po kupnie auta Hamulce po prostu wbijały auto w ziemię, nowiutkie klocki itp. W serwisie uznali że czas na wymianę płynu Hamulcowego, wymienili i auto dużo słabiej Hamuje. Ręczny Hamulec który trzymał po zaciągnięciu 2 - 3 ząbków mocno to teraz moge spokojnie 5 - 6 zaciągnąć. Co może być przyczyną?


    2 sprawa że po jeździe jakieś 20 km na trasie poczułem w kabinie smród benzyny, podniosłem maskę i tam śmierdziało paliwem jeszcze bardziej, zastanawiam się co jest nie tak.
    Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

    Komentarz


    • #3
      Niewiem od czego to zalezy ale od czasu wymiany tylnich szczek, cylinderkow i bebnow i wymianie plynu hamulcowego tez poczulem spadek wydajnosci hamulcow.
      Poprostu przed wymiana pedal mnial mniejszy skok. Podejrzewam, ze moze to miec zwiazek z ustawieniem sily hamowania tylnich w moim przypadku bebnow. Jak to jest przy tylnich hamulcach tarczowych to niewiem.

      Komentarz


      • #4
        może zapowietrzone?
        obejrzyj przewody paliwowe
        www.k-mot.pl
        Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
        Autoholowanie.
        Robert Kulma

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Coke
          Co może być przyczyną?
          musisz "dotrzeć" klocki, tylko ich nie przegrzej bo będą piszczeć...krótko mówiąc, spokojne hamowanie przez następne 500km. co do płynu, wymieniać go trzeba co 2 lata.
          Zamieszczone przez Coke
          zastanawiam się co jest nie tak
          może jakiś przewód paliwowy jest luźny?

          Komentarz


          • #6
            nie no klocki to były wymieniane w lipcu i była gitara, a pare dni temu robiłem płyn hamulcowy i wtedy się wszystko zepsuło, gadałem z mechanikiem który to robił i mówi że odpowietrzał maszyną i nie ma prawa być zapowietrzone.

            Co do paliwa no to trzeba będzie chyba przejżeć stan przewodów.
            Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

            Komentarz


            • #7
              gadałem z mechanikiem który to robił i mówi że odpowietrzał maszyną i nie ma prawa być zapowietrzone.
              niech on to lepiej zrobi starą metodą...wtedy można szukać innej przyczyny.

              Komentarz


              • #8
                Coke,
                jak masz kabelek to, możesz sam spróbować :
                Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDS®
                tylko niech ktoś mądry mi powie dlaczego koła muszą być w powietrzu, (się nie znam wiec przy okazji pytam) a tak swoją droga to mam podobny problem.
                O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez loru
                  tylko niech ktoś mądry mi powie dlaczego koła muszą być w powietrzu
                  jedyne co mi przychodzi do głowy to to że przy tej akcji maja byc zwolnione hamulce (auto może się stoczyć) i bedą reagować czujniki abs.
                  co do odpowietrzenia, to nie ma jak dwie osoby i porządne "pedałowanie" :wink:
                  *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

                  Komentarz


                  • #10
                    Tył podnosi się po to że przy regulacji ręcznego wypadałoby wiedzieć jak linki są naciągnięte, czyli jak ten ręczny działa na poszczególnych kołach, a sprawdza się to poprzez próbę obrócenia kołem. Różnica pomiędzy tylnimi kołami w sile hamowania może wynosić do 11 %

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Malutki_27
                      Tył podnosi się po to że przy regulacji ręcznego wypadałoby wiedzieć jak linki są naciągnięte, czyli jak ten ręczny działa na poszczególnych kołach, a sprawdza się to poprzez próbę obrócenia kołem. Różnica pomiędzy tylnimi kołami w sile hamowania może wynosić do 11 %
                      to wyjaśnia tył a w procedurze jest napisane żeby wszystkie koła były w powietrzu no ale może teoria b-bar01, jest słuszna.
                      Coke, udało coś się ustalić ? bo u mnie się wyjaśniło, miałem założone ori klocki lepsze niż obecnie założone ate :roll: i stąd te pogorszenie.
                      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                      Komentarz


                      • #12
                        jeszcze nie, czekam do wypłaty bo oprócz gorszych hamulców mam do wymiany termostat, czujnik temperatury, auto pluje benzyna spod maski, nieszczelność między przepustnicą a turbiną, nie odbijający bendix i jakiś napinacz albo rolka piszczy



                        EDIT - wymieniłem czujnik temperatury i pasek od alternatora. To co piszczało dalej piszczy, najprawdopodobniej jest to sprzęgiełko od klimy.
                        Obroty dalej falują i auto się dławi, zamówiłem wąż od odmy bo jest dziurawy i to przez niego może się dziać. Auto się dalej nie dogrzewa więc termostat też sprubuje wymienić.
                        Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X